Nl-christen Geplaatst op 05-02-2011, 15:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik wil weer opnieuw beginnen met God (ben gister al begonnen),om mijn ralatie te herstellen.Nu heb ik geen digitale Bijbel in huis en op deze website staat zoveel dat ik het nu nog niet pakken kan.
Wat is wijsheid om eerst te doen?De schepping?De geboorte van Jezus?De kruisinging van Hem of...what ever?
Ik wil stapje voor stapje doen (je kan van een baby die net leert liopen óók niet meteen verwachten dat die een marathon loopt).
Wie heeft er tips voor me?

meld dit bericht aan een moderator

Niet iedereen houd van Jezus,maar Jezus houd van iederéén!  
Statenvertaling Geplaatst op 05-02-2011, 18:32 Reageer
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 05-02-2011, 15:47 Nl-christen schreef:
Ik wil weer opnieuw beginnen met God (ben gister al begonnen),om mijn ralatie te herstellen.Nu heb ik geen digitale Bijbel in huis en op deze website staat zoveel dat ik het nu nog niet pakken kan.
Wat is wijsheid om eerst te doen?De schepping?De geboorte van Jezus?De kruisinging van Hem of...what ever?
Ik wil stapje voor stapje doen (je kan van een baby die net leert liopen óók niet meteen verwachten dat die een marathon loopt).
Wie heeft er tips voor me?

Begin maar bij het bijbelboek Mattheüs (1e boek in het Nieuwe Testament), dit boek en de 3 boeken die daar op volgen zijn vrij makkelijk te begrijpen voor een beginner. De schepping is leuk, maar dat komt later wel, dat zijn meer bijzaken, als je eerst de kern maar begrijpt.

meld dit bericht aan een moderator

Filippenzen 1:21 Want het leven is mij Christus en het sterven gewin.