|
Albert
|
Geplaatst op 30-10-2010, 01:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ook vandaag weer in Pauw & Witteman een heel gesprek met dit keer ene Bosman die als PVV'er tegen de islamitisering van Nederland, Europa en de Wereld opkwam. Soms denk ik wel eens dat de PVV door God gebruikt wordt daar de christenen in zijn algemeenheid de mond stijf dichthouden. Hoe denken deze site-bezoekers daarover...???
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het Woord Gods is levend & krachtig, en scherpsnijdender dan enig tweesnijdend zwaard, en gaat door tot de verdeling der ziel en des geestes... |
|
|
|
|
Albert
|
Geplaatst op 31-10-2010, 18:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
St.V., shalom!
Zoals vermeldt houden vele, ja: zeer vele christenen hun mond stijf dicht. God gebruikt wel vaker heidenen om Zijn werk tot uiting te brengen; zelf kan ik daarvan ook getuigen op één der zendingsreizen die ook ik heb mogen maken (in dit geval oorlogsgebied Yugoslavië alwaar een heidense journalist ons hielp)... dus...
Luk 19,40 En Hij, antwoordende, zeide tot hen: Ik zeg ulieden, dat, zo deze zwijgen, de stenen haast roepen zullen. -Albert-
|
|
|
|
Het Woord Gods is levend & krachtig, en scherpsnijdender dan enig tweesnijdend zwaard, en gaat door tot de verdeling der ziel en des geestes... |
|
|
|
|
Statenvertaling
|
Geplaatst op 31-10-2010, 20:46 |
Reageer
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 31-10-2010, 18:10 Albert schreef:
St.V., shalom!
Zoals vermeldt houden vele, ja: zeer vele christenen hun mond stijf dicht. God gebruikt wel vaker heidenen om Zijn werk tot uiting te brengen; zelf kan ik daarvan ook getuigen op één der zendingsreizen die ook ik heb mogen maken (in dit geval oorlogsgebied Yugoslavië alwaar een heidense journalist ons hielp)... dus...
Luk 19,40 En Hij, antwoordende, zeide tot hen: Ik zeg ulieden, dat, zo deze zwijgen, de stenen haast roepen zullen. -Albert-
|
Ik denk niet dat de PVV op de juiste manier met de islamisering omgaat en dat het geen goed idee is om als christen op de PVV te stemmen.
|
|
|
|
Filippenzen 1:21 Want het leven is mij Christus en het sterven gewin. |
|
|
|
|
|
|
Albert
|
Geplaatst op 01-11-2010, 02:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 31-10-2010, 20:46 Statenvertaling schreef:
[...] Ik denk niet dat de PVV op de juiste manier met de islamisering omgaat en dat het geen goed idee is om als christen op de PVV te stemmen.
|
Wat is dan wél de juiste manier om (buiten het evangeliseren natuurlijk) de teloorgang der Nederlandse staat (Ambtsgebed afgeschaft - Kruisbeeld op scholen verboden / hoofddoekjes op scholen wél toegestaan - islamitische feesten in opmars/christelijke in teloorgang) tegen te gaan...??? Is het CDA-stemmen dan gezond...??? Uitgangspunt van mij is dat wij - wederomgeboren christenen - eigenlijk weinig met de wereld en de politiek te doen hebben, maar... M.i. is het wóórd "politiek" een synoniem voor "Leugen & Bedrog". toch wordt ons land hierdoor geregeerd... Wat eens een christelijke natie was vervalt in rap tempo naar een moslim-staat. Dat is een FEIT. Nietsdoen...??? Zoals de kerken in WOII ook NIETS deden...
|
|
|
|
|
|
|
|
Statenvertaling
|
Geplaatst op 01-11-2010, 21:00 |
Reageer
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 01-11-2010, 02:26 Albert schreef:
[...]
Wat is dan wél de juiste manier om (buiten het evangeliseren natuurlijk) de teloorgang der Nederlandse staat (Ambtsgebed afgeschaft - Kruisbeeld op scholen verboden / hoofddoekjes op scholen wél toegestaan - islamitische feesten in opmars/christelijke in teloorgang) tegen te gaan...??? Is het CDA-stemmen dan gezond...??? Uitgangspunt van mij is dat wij - wederomgeboren christenen - eigenlijk weinig met de wereld en de politiek te doen hebben, maar... M.i. is het wóórd "politiek" een synoniem voor "Leugen & Bedrog". toch wordt ons land hierdoor geregeerd... Wat eens een christelijke natie was vervalt in rap tempo naar een moslim-staat. Dat is een FEIT. Nietsdoen...??? Zoals de kerken in WOII ook NIETS deden...
|
De PVV werkt vanuit angst en haat, ik geloof niet dat wij als christenen zo moeten werken. Ik geloof echter ook niet in de zogenaamde leugenachtige 'tolerantie-politiek' van D66, groenlinks en pvda, ze zouden eens werkelijk tolerant moeten worden.
|
|
|
|
Filippenzen 1:21 Want het leven is mij Christus en het sterven gewin. |
|
|
|
|
Albert
|
Geplaatst op 02-11-2010, 05:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-11-2010, 21:00 Statenvertaling schreef:
[...] De PVV werkt vanuit angst en haat, ik geloof niet dat wij als christenen zo moeten werken. Ik geloof echter ook niet in de zogenaamde leugenachtige 'tolerantie-politiek' van D66, groenlinks en pvda, ze zouden eens werkelijk tolerant moeten worden.
|
en CDA en CU en SGP en SP en VVD en......
Zelf geloof ik in Jezus Christus en Zijn Woord; niet meer in organisaties van welke aard dan ook...
|
|
|
|
|
|
Mojebo
|
Geplaatst op 07-12-2010, 22:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De PVV heeft politieke doeleinden en doeleinden vanuit eigen belang.
Ik geloof namelijk NOOIT dat god al zijn kinderen op aarde verdeeld zou willen zien.
Daar is zijn liefde echt te onnoemelijk groot voor.
De weg van de mens gaat via de beeldbuis, een gevecht om boeken..
Het 'gevecht' van God gaat door het hart.
Laat alleen hem oordelen
en leef liefde na.
Dit bericht is gewijzigd op 07-12 22:31.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|