|
christen2010
|
Geplaatst op 28-08-2010, 12:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Johannes 6:39 En dit is de wil des Vaders, Die Mij gezonden heeft, dat al wat Hij Mij gegeven heeft, Ik daaruit niet verlieze, maar hetzelve opwekke ten uitersten dage.
Johannes 6:40 En dit is de wil Desgenen, Die Mij gezonden heeft, dat een iegelijk, die den Zoon aanschouwt, en in Hem gelooft, het eeuwige leven hebbe; en Ik zal hem opwekken ten uitersten dage.
Johannes 7:17 Zo iemand wil Deszelfs wil doen, die zal van deze leer bekennen, of zij uit God is, dan of Ik van Mijzelven spreek.
Johannes 9:31 En wij weten, dat God de zondaars niet hoort; maar zo iemand godvruchtig is, en Zijn wil doet, dien hoort Hij.
Johannes 10:19 Er werd dan wederom tweedracht onder de Joden, om dezer woorden wil.
Johannes 6 [5 v.] Jezus antwoordde en zeide tot hen: Dit is het werk Gods, dat gij gelooft in Hem, Dien Hij gezonden heeft. Johannes 7 [1 v.] Die in Mij gelooft, gelijkerwijs de Schrift zegt, stromen des levenden waters zullen uit zijn buik vloeien. Johannes 8 [3 v.] Ik heb u dan gezegd, dat gij in uw zonden zult sterven; want indien gij niet gelooft, dat Ik Die ben, gij zult in uw zonden sterven.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|
|
|
|
|
|
wolfje777
|
Geplaatst op 12-02-2011, 20:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
God ziet de mensen die echt in Liefde geloven niet als Zondaars. Een zondaar is een overtreder en die komt het Koninkrijk Gods alleen in, als hij zijn kwade levensstijl wijzigt en Rechtvaardig wordt geacht door God.
God ziet ons als zonen en dochters.
Zondaars zijn in letterlijke vorm overtreders en misdadigers.
Deuteronomium 27:26 Vervloekt iedereen ( die niet alles doet in dit wetboek geschreven ).
Dat zijn wij dus ook geweest, maar wij en alle mensen die liefde kennen en liefde leven, zijn vrijgesproken. Wij hebben een Verlosser, dat is een persoon die voor ons stierf. Wij zijn verlost van onze straf door Christus.
Christus heeft ons verlost van het Zondaarschap en heeft ons verzoend met God. Dit gebeurde door de Opstanding: De Opstanding van Christus was nodig, omdat Hij door de listen van het Kwaad ook veroordeeld werd door de wetten van God. Het kwaad heeft de wet namelijk tegen God gebruikt, om de Rechtvaardigen te beschuldigen en te veroordelen. Christus werd tot het Kruis veroordeeld op de aanklacht van Satan en werd weer tot leven gewekt, door God. Zo heeft God alle mensen die liefde leven verlost van het Kwaad. Wij zullen alle opgewekt worden uit de Dood.
Leef niet naar regels maar leef door Genade. alles is een kado en geniet ervan. Leef elke dag naar de Liefde in jezelf.
Leef naar de kern van Liefde .dat is een leer op zich...voor een duidelijke uitleg zie link...) http://www.arsfloreat.nl/downloads.html. klik op Gita.pdf
groeten van de Wolf...
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 20:30.
|
|
|
|
Zelfkennis, de ware kennis:http://www.arsfloreat.nl/downloads.html klik op het bestand met de naam "gita.pdf". |
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 24-02-2011, 16:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-02-2011, 20:15 wolfje777 schreef:
God ziet de mensen die echt in Liefde geloven niet als Zondaars. Een zondaar is een overtreder en die komt het Koninkrijk Gods alleen in, als hij zijn kwade levensstijl wijzigt en Rechtvaardig wordt geacht door God.
God ziet ons als zonen en dochters.
Zondaars zijn in letterlijke vorm overtreders en misdadigers.
Deuteronomium 27:26 Vervloekt iedereen ( die niet alles doet in dit wetboek geschreven ).
Dat zijn wij dus ook geweest, maar wij en alle mensen die liefde kennen en liefde leven, zijn vrijgesproken. Wij hebben een Verlosser, dat is een persoon die voor ons stierf. Wij zijn verlost van onze straf door Christus.
Christus heeft ons verlost van het Zondaarschap en heeft ons verzoend met God. Dit gebeurde door de Opstanding: De Opstanding van Christus was nodig, omdat Hij door de listen van het Kwaad ook veroordeeld werd door de wetten van God. Het kwaad heeft de wet namelijk tegen God gebruikt, om de Rechtvaardigen te beschuldigen en te veroordelen. Christus werd tot het Kruis veroordeeld op de aanklacht van Satan en werd weer tot leven gewekt, door God. Zo heeft God alle mensen die liefde leven verlost van het Kwaad. Wij zullen alle opgewekt worden uit de Dood.
Leef niet naar regels maar leef door Genade. alles is een kado en geniet ervan. Leef elke dag naar de Liefde in jezelf.
Leef naar de kern van Liefde .dat is een leer op zich...voor een duidelijke uitleg zie link...) http://www.arsfloreat.nl/downloads.html. klik op Gita.pdf
groeten van de Wolf...
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 20:30.
|
Christus is gestorven voor de Liefdeloosheid en de zonde der mensheid, om mensen te redden van de eeuwige ondergang, en door Zijn Striemen is ons genezing gegeven. Hierin is de Liefde. niet dat wij God liefgehad hebben maar dat Hij ons als eerste heeft liefgehad, en ons door Zijn Zoon weer als Zijn kinderen wil aannemen en door het geloof ontvangen wij het kindschap Gods en niet door de z.g. liefde in ons, want die is er niet zonder Christus in ons..
|
|
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|