|
christen2010
|
Geplaatst op 26-08-2010, 16:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Is het dat God gezegd heeft? Is dit en is dat wel waar?, is Jezus wel de Zoon van God? Homoseksualiteit, och is toch liefde? de hel welnee die bestaat niet, geloof toch een humane god enz enz. De god van de discussie is de vijand van geloof, van de waarheid en van de Geest der Waarheid.Diabolos de gevallen Engel, Vorst der duisternis! Jezus wederstond Hem door alleen te citeren en te profeteren uit de Schriften. Ik ben, Ik weet, Ik zal zijn, nimmer discussie met satan en de z.g. godsdienstigen in Zijn leven op aarde. Discussie over het Woord wat al meer als duizenden jaren ook historisch bewezen, het meest gelezen en verkochte Boek te zijn en zal eeuwig stand houden want de Auteur is Eeuwig, God, De Almachtige, en Jezus Christus, De Eeuwige God en Mens! De eeuwige Geest der Waarheid, Die leidt en werkt in en buiten de mensen, Hij predikt De Christus!
Dit bericht is gewijzigd op 26-08 16:57.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|
|
Daniel69
|
Geplaatst op 26-08-2010, 20:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Christen2010,
Ik ben een groot voorstander van "er staat geschreven". Wat mij betreft alleen maar de Schrift en verder niets. Daarin kan ik je helemaal vinden en zitten we op een lijn.
Wat discussie betreft, daar is niets mis mee denk ik. We zullen moeten toetsen wat er geschreven staat, los van allelei dogma's, leringen van mensen en kerk. Soms moet je dan de Schrift spellen, terug naar de grondtekst, wat is de contekst, aan wie werd geschreven en door wie werd gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 28-08-2010, 12:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Satan wil de mens doen 'geloven", dat hij of zij alles nauwkeurig moet onderzoeken en vooral veel lezen en discussie, dan ontstaat er een verdere verharding, want tenzij iemand wederom geboren is, dan pas kan een mens Zijn Woord en wil verstaan, en Hem kennen, zoals Hij Zich láát kennen.Jezus Christus alleen! Dit voor alle Nicodemussen en Demassen onder de forumleden!
|
|
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|
|
|
|
|
|