|
christen2010
|
Geplaatst op 21-08-2010, 19:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Martha. Martha, je bekommert je over vele dingen, slechts één ding is nodig, Maria heeft het goede deel uitgekozen, hetgeen niet van haar zal worden weggenomen. Jullie onderzoeken de Schriften, omdat jullie menen daar het eeuwige leven in te vinden en die Schriften zijn het die van Mij(de Christus) getuigen. Als jullie straks voor de Almachtige moeten verschijnen, ná jullie laatste ademtocht, wat is dan jullie antwoord op God's Vraag: Wat heb je met Mijn Jezus gedaan? Slechts 1 antwoord geeft recht tot de hemelzaal waar de bruiloft van Het Lam zal worden gevierd... Al bezit je alle kennis, die er te kennen is, al de wetenschap, al de bewijzen of vermoedens, hoe en in welks tijdbestek de aarde is geschapen, of ie plat is of rond, 10.000 of millioenen jaren oud is, of Adam en Eva werkelijk de eerste schepselen waren, ja alles wat er te weten valt en je hebt de Liefde niet, dan heb en ben je niets, een holle cymbaal zonder geluid, leeg, maar heeft De Liefde mij en ik De Liefde dan heb ik Alles. Jezus Christus, De Liefde God's gekruisigd, en opgestaan, dat is nodig en met eeuwigheidswaarde!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|