|
Jethro
|
Geplaatst op 04-01-2008, 13:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en ben bezig met een werkstukje voor school en ik moest de tekst van 1 Kon. 17: 2-6 behandelen. Hierbij moeten we dan allerlei stappen doorlopen om uiteindelijk op de vraag te komen, wat God nou eigenlijk bedoeld met deze tekst in deze tijd (heden). Ik kwam alleen vast bij het stukje of het nog elders terugkomt/voorkomt in de bijbel. Bij vers 1, staat wel een verwijzing, maar daar gaat het helaas niet om. Ik ben een christen en ga ook elke dag naar de kerk, maar ben dus nog nooit iets soortgelijks tegengekomen als wat er staat in vers 2 tot 6 en de schrijvers van de bijbel blijkbaar ook niet ! Ik hoop dat iemand van actieve forummensen mij kan helpen! Alvast bedankt! Groet, Jethro
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Jethro
|
Geplaatst op 07-01-2008, 21:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat is er mis aan dit stukje dat niemand reageert?!? Denken jullie soms dat ik niet serieus genoeg ben, omdat ik maar een kind ben? Ik ben 15 jaar! Als het niet daaraan ligt, ligt het dan aan mijn naam?!? Jethro is een christelijke naam, dus daar kan het ook niet aanliggen! Ligt het eraan dat jullie het niet weten: zeg het dan even, want dan ga ik niet elke dag meer blijven kijken of iemand het weet! Groetjes, Jethro
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|