|
|
|
|
|
fb934634
|
Geplaatst op 24-08-2010, 18:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-08-2010, 16:30 ken schreef:
[...]Mensen hebben een vrije wil gekregen. We mogen kiezen: De wil van God of die van Satan te doen.
Satan wil ook aanbeden worden en hij betwist het souvereine recht van God. De mens mag dus kiezen. God gelijk geven of Satan.
|
De mens is volgens mij zelf een souverein wezen, dienende noch God ( persoon) noch satan . De verbinding met de Bron des Levens is wel nodig. Met andere woorden leven door het Christusbewustzijn en zelf opstaan.
God en satan zijn verzinsels om de mens angst aan te jagen. Een elitaire groep ( genaamd illuminati, verbonden met de JehovahAnnunaki) gebruiken dit om de mens onder hun controle te houden. Ook is de mens zijn verbondheid met andere galactisch wezens vergeten. Het werd opzettelijk uit onze genen gewist. Zie, nu is de mens één der Onzen ( Elohiml) geworden. Atlantis, Lemurië het werd allemaal gewist. De mens ( Adapa, Adam, Aardling) werd gevangen gezet in een driedimensionele wereld door de Annunaki. Een gebroken mens in de val gelokt en getriggerd. Hij zou dan ook de schuldenaar worden; een slaaf van het goud.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Een goede leermeester leert van zijn leerlingen. |
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 24-08-2010, 18:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Romeinen 1(ook toen al, en nu nog steeds, de dwazen...)
16 Want ik schaam mij des Evangelies van Christus niet; want het is een kracht Gods tot zaligheid een iegelijk, die gelooft, eerst den Jood, en ook den Griek.
17 Want de rechtvaardigheid Gods wordt in hetzelve geopenbaard uit geloof tot geloof; gelijk geschreven is: Maar de rechtvaardige zal uit het geloof leven.
18 Want de toorn Gods wordt geopenbaard van den hemel over alle goddeloosheid, en ongerechtigheid der mensen, als die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden.
19 Overmits hetgeen van God kennelijk is, in hen openbaar is; want God heeft het hun geopenbaard.
20 Want Zijn onzienlijke dingen worden, van de schepping der wereld aan, uit de schepselen verstaan en doorzien, beide Zijn eeuwige kracht en Goddelijkheid, opdat zij niet te verontschuldigen zouden zijn.
21 Omdat zij, God kennende, Hem als God niet hebben verheerlijkt of gedankt; maar zijn verijdeld geworden in hun overleggingen en hun onverstandig hart is verduisterd geworden;
22 Zich uitgevende voor wijzen, zijn zij dwaas geworden;
23 En hebben de heerlijkheid des onverderfelijken Gods veranderd in de gelijkenis eens beelds van een verderfelijk mens, en van gevogelte, en van viervoetige en kruipende gedierten.
24 Daarom heeft God hen ook overgegeven in de begeerlijkheden hunner harten tot onreinigheid, om hun lichamen onder elkander te onteren;
25 Als die de waarheid Gods veranderd hebben in de leugen, en het schepsel geëerd en gediend hebben boven den Schepper, Die te prijzen is in der eeuwigheid, amen.
26 Daarom heeft God hen overgegeven tot oneerlijke bewegingen; want ook hun vrouwen hebben het natuurlijk gebruik veranderd in het gebruik tegen nature;
27 En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
28 En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen;
29 Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid;
30 Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam;
31 Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen;
32 Dewelken, daar zij het recht Gods weten, (namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn) niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
|
|
|
|
God is: God, Jezus Christus, Heilige Geest! |
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 24-08-2010, 22:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het blijft voor wijzen en verstandigen(in zichzelf), de new-age, mystiek, boedhisme, alle ismen, alle godsdiensten, alle wetenschap en alles uit de wereld verborgen, maar het wordt de kinderen ge-openbaard, en dat zijn de kinderen van God, geboren op Golgotha aan de voet van kruis, en in de hemel geplaatst door Jezus Christus Zelf. Heden, mag ik reeds in het Paradijs verblijven, ook al ben ik nog op de aarde... Voor (eigen)wijzen en (on)verstandigen dwaasheid, maar voor die Hem kennen in een levende Relatie, is Hij de Hoogste Wijsheid en hun Koning!
|
|
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 25-08-2010, 11:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-08-2010, 18:09 fb934634 schreef:
De mens is volgens mij zelf een souverein wezen, dienende noch God ( persoon) noch satan . De verbinding met de Bron des Levens is wel nodig. Met andere woorden leven door het Christusbewustzijn en zelf opstaan.
|
Nee. De mens is geen regeerder!
Jeremia 10:23 Ik weet heel goed, o JHWH, dat het niet aan de aardse mens is zijn weg te bepalen. Het staat niet aan een man die wandelt, zelfs maar zijn schrede te richten.
Mensen kunnen zichzelf geen opstanding geven.
|
God en satan zijn verzinsels om de mens angst aan te jagen.
|
Dat hoort Satan heel graag.
|
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 25-08-2010, 11:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Spreuken 8: 12 Ik, wijsheid, heb verblijf gehouden bij de schranderheid en ik vind zelfs de kennis van het denkvermogen. 13 De vrees voor JHWH betekent het kwade te haten. Zelfverheffing en trots en de slechte weg en de verkeerde mond heb ik gehaat.
Wijsheid is in het hebreeuws een vrouwelijk woord, geen vrouw.
Spreuken 2: 1 Mijn zoon, indien gij mijn woorden aanneemt en míjn geboden als een schat bij u weglegt, 2 om met uw oor aandacht te schenken aan wijsheid, opdat gij uw hart neigt tot onderscheidingsvermogen; 3 indien gij bovendien om het verstand zelf roept en om het onderscheidingsvermogen zelf uw stem verheft, 4 indien gij ernaar blijft zoeken als naar zilver, en gij er als naar verborgen schatten naar blijft speuren, 5 in dat geval zult gij de vrees voor JHWH begrijpen, en de kennis van God zult gij vinden. 6 Want JHWH zelf geeft wijsheid; uit zijn mond zijn kennis en onderscheidingsvermogen afkomstig.
|
|
|
|
|
|
|
fb934634
|
Geplaatst op 28-08-2010, 09:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-08-2010, 11:02 ken schreef:
[...] Nee. De mens is geen regeerder!
Mensen kunnen zichzelf geen opstanding geven. [...]Dat hoort Satan heel graag.
|
Wat is dan de mens een slaaf van het systeem of het goud? De mens is een soeverein wezen als hij volledig genezen is.
De mens kan zichzelf geen opstanding geven; vooral niet als hij van in den beginne genetisch gemanipuleerd is. Met de hulp van de galactische federatie kan dit wel. Het menselijke DNA kan volledig hersteld worden in Christus.
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 28-08-2010, 10:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2010, 09:17 fb934634 schreef:
[...]
Wat is dan de mens een slaaf van het systeem of het goud? De mens is een soeverein wezen als hij volledig genezen is.
|
1soe·ve·rein bn oppermachtig, onafhankelijk: een ~e staat 2soe·ve·rein de; m,v -en onafhankelijk gebieder; vorst
Lees de bijbel eens? Jeremia 10: 23 Ik weet heel goed, o JHWH, dat het niet aan de aardse mens is zijn weg te bepalen. Het staat niet aan een man die wandelt, zelfs maar zijn schrede te richten. 24 Corrigeer mij, o JHWH, doch naar recht; niet in uw toorn, opdat gij mij niet tot niets maakt.
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 10:01.
|
|
|
|
|
|
|
fb934634
|
Geplaatst op 28-08-2010, 11:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2010, 10:00 ken schreef:
[...]1soe·ve·rein bn oppermachtig, onafhankelijk: een ~e staat 2soe·ve·rein de; m,v -en onafhankelijk gebieder; vorst
Lees de bijbel eens? Jeremia 10: 23 Ik weet heel goed, o JHWH, dat het niet aan de aardse mens is zijn weg te bepalen. Het staat niet aan een man die wandelt, zelfs maar zijn schrede te richten. 24 Corrigeer mij, o JHWH, doch naar recht; niet in uw toorn, opdat gij mij niet tot niets maakt.
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 10:01.
|
Dat is nu eens de reden waarom ik het OT verworpen heb als zijnde de absolute waarheid. Deze channeling komt vanuit de 4de dimensie. Jehova- Annunaki hebben het daar blijkbaar voor het zeggen. De mens is door hen om te tuin geleid. Resterende in:
Nu is de mens één der Onzen geworden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 28-08-2010, 16:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik spreek een taal, die jij niet verstaat, hooguit herken je hier en daar wat woordjes, dus het heeft geen zin te citeren uit God's Woord omdat jij niet vanuit God herboren bent. Vlees kan de Geest niet verstaan, maar De Geest kent wel het vlees als de bron van de zonde en de dood. Die in het vlees zijn en (willen) blijven kunen de woorden van God niet vestaan...
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 29-08-2010, 12:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2010, 16:31 christen2010 schreef:
[...]
Ik spreek een taal, die jij niet verstaat, hooguit herken je hier en daar wat woordjes, dus het heeft geen zin te citeren uit God's Woord omdat jij niet vanuit God herboren bent. Vlees kan de Geest niet verstaan, maar De Geest kent wel het vlees als de bron van de zonde en de dood. Die in het vlees zijn en (willen) blijven kunen de woorden van God niet vestaan...
|
Wartaal is ook moeilijk te verstaan.
Je laat helaas constant zien, dat je weinig van de Bijbel begrijpt en dat toon je ook in je vocabulaire.
Johannes 3: 6 Wat uit het vlees is geboren, is vlees, en wat uit de geest is geboren, is geest. 7 Verwonder u niet omdat ik tot u zei: Gijlieden moet wedergeboren worden.
Jezus sprak hier tegen joden, hij was trouwens uitsluitend naar de Joden gezonden door zijn vader i.v.m. de belofte aan Abraham.
Paulus gaf nog meer informatie: 1 Korinthiërs 15: 50 Dit zeg ik evenwel, broeders, dat vlees en bloed Gods koninkrijk niet kunnen beërven, en de verderfelijkheid beërft de onverderfelijkheid niet 51 Ziet! Ik vertel U een heilig geheim: Wij zullen niet allen ontslapen, maar wij zullen allen veranderd worden, 52 in een ogenblik, in een oogwenk, gedurende de laatste trompet. Want de trompet zal klinken en de doden zullen onverderfelijk worden opgewekt, en wij zullen veranderd worden. 53 Want dit wat verderfelijk is, moet onverderfelijkheid aandoen, en dit wat sterfelijk is, moet onsterfelijkheid aandoen.
Hij zegt dus dat stoffelijke zaken niet in de hemel kunnen komen. Gods koninkrijk is de hemelse regering bestaande uit Jezus en de kleine kudde, het nieuwe Jeruzalem dat uit de hemel neerdaalt.
Wanneer Paulus is de "wij" vorm spreekt, heeft hij het dus over zijn medegezalfden, de mederegeerders met Christus, de kleine kudde. Degenen die met de HG gezalfd zijn weten wat zij in de hemel gaan doen, met Christus regeren als koningen en priesters. Zij vormen samen de nieuwe "hemel" uit openbaring 21:1..
|
|
|
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 29-08-2010, 17:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Verwarde geestentaal: een schare die niemand tellen kan, is iets groter als een kleine kudde. de kleine kudde der dwaalleraars die op aarde rondloopt de z.g. Jehova's getuigen, zijn de wolvenroedel en die is niet groter op de totale wereldbevolking van alle eeuwen 144.000. En dat het verderfelijke, onverderfelijkheid aandoet, is de opstanding bij de wederkomst van Christus. Onze oude lichaam ontbindt in het graf en botten en lijken zullen dus nooit de hemel in kunnen komen, want dat zou de hemel verontreinigen. En daarom ontvangt de schare, die niemand tellen kan, de gelovigen in Christus onrtslapen, een nieuw verheerlijkt Lichaam, gelijk aan Christus en zij zullen opvaren naar Christus bij Zijn wederkomst en met Hem ook weer 'afdalen"op de nieuwe aarde.. dát is De Waarheid!
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 30-08-2010, 11:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-08-2010, 17:40 christen2010 schreef:
Verwarde geestentaal: een schare die niemand tellen kan, is iets groter als een kleine kudde. de kleine kudde der dwaalleraars die op aarde rondloopt de z.g. Jehova's getuigen, zijn de wolvenroedel en die is niet groter op de totale wereldbevolking van alle eeuwen 144.000. En dat het verderfelijke, onverderfelijkheid aandoet, is de opstanding bij de wederkomst van Christus. Onze oude lichaam ontbindt in het graf en botten en lijken zullen dus nooit de hemel in kunnen komen, want dat zou de hemel verontreinigen. En daarom ontvangt de schare, die niemand tellen kan, de gelovigen in Christus onrtslapen, een nieuw verheerlijkt Lichaam, gelijk aan Christus en zij zullen opvaren naar Christus bij Zijn wederkomst en met Hem ook weer 'afdalen"op de nieuwe aarde.. dát is De Waarheid!
|
Je onderscheid dus niet dat de kleine kudde met Jezus over de aarde gaat regeren. Zij regeren over de grote schare op aarde.
Er zijn dus 2 groepen die Gods ingrijpen overleven. Omdat de grote schare Gods ingrijpen overleeft, hebben zij geen opstanding en dus geen nieuw lichaam nodig. Zij worden in de duizend jaar tot volmaaktheid gebracht
Toen de Christius onzichtbaar de aarde inspecteerde, zag hij dat velen in Gods naam oorlog voerde..
Jouw "waarheid" is een andere dan die in de Bijbel.
|
|
|
|
|
|
|
christen2010
|
Geplaatst op 30-08-2010, 11:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-08-2010, 11:00 ken schreef:
[...] Je onderscheid dus niet dat de kleine kudde met Jezus over de aarde gaat regeren. Zij regeren over de grote schare op aarde.
Dat staat nergens en is inlegkunde van de Watchtowersekte Er zijn dus 2 groepen die Gods ingrijpen overleven. Omdat de grote schare Gods ingrijpen overleeft, hebben zij geen opstanding en dus geen nieuw lichaam nodig. Zij worden in de duizend jaar tot volmaaktheid gebracht Duizend jaar heeft in de Schrift de betekenis van een eeuw, een periodeaanduiding, de eeuw van Christus, sinds Zijn Opstanding, is er opstanding in de geest voor allen die geloven in Zijn volmaakte Offer (de wedergeboorte zoals beschreven in Johannes 3)en zij heersen(regeren) over de zonde en satan, nu al en straks ten volle als Satan en zijn legioen voor eeuwig verwijderd is.. Toen de Christius onzichtbaar de aarde inspecteerde, zag hij dat velen in Gods naam oorlog voerde.. Ik voer oorlog tegen satan, Jehova's leeraanhangers en alle vijanden van het Evangelie van Christus, de geestelijke boosheden in het universum... Jouw "waarheid" is een andere dan die in de Bijbel.
Mijn Waarheid = Jezus Christus, God en Mens en Die leeft en is dood geweest, Hij kent mij en ik Hem in de levende relatie!
|
Dit bericht is gewijzigd op 30-08 11:33.
|
|
|
|
|
|
|
|
ken
|
Geplaatst op 31-08-2010, 10:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jouw bron zijn dus afvalligen , die allerlei hele en halve leugens opdissen.
De oprichter heeft aantoonbaar helemaal NIETS met vrijmestelaarij te doen.
Afvalligen stellen dat op zijn graf vrijmetselaar symbolen zijn aangebracht. Dat zijn het dus niet.
Is het liefdeloos al je bezittingen te verkopen en het goede nieuws te gaan verkondigen?
Is het liefdeloos al je tijd en energie te besteden om mensen te helpen een door God gewenste nauwkeurige kennis te verkrijgen?
Deze profetie gaat in vervulling: Jesaja 65: 13 Daarom, dit heeft de Soevereine Heer JHWH gezegd: „Ziet! Míjn knechten zullen eten, maar GÍJ zult honger lijden. Ziet! Míjn knechten zullen drinken, maar GÍJ zult dorst lijden. Ziet! Míjn knechten zullen zich verheugen, maar GÍJ zult beschaamd staan. 14 Ziet! Míjn knechten zullen een vreugdegeroep aanheffen wegens de goede hartentoestand, maar GÍJ zult het uitschreeuwen wegens de hartenpijn en GIJ zult jammeren wegens louter verbreking des geestes.
JG hebben een overvloed aan geestelijk voedsel en zijn geestelijk verzadigd, zodat zij geen honger en dorst hoeven te leiden.
Dit bericht is gewijzigd op 31-08 10:01.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|